oude stenen, strand en Orosei - Reisverslag uit Orosei, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu oude stenen, strand en Orosei - Reisverslag uit Orosei, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu

oude stenen, strand en Orosei

Door: leonievanschagen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 September 2011 | Italië, Orosei

ciao!

Vandaag zijn we uit het grijze Arbus vertrokken via een hoop haarspeldbochten, het binnenland achterlatend met wolken en regen.

In Tharos hebben we het kerkje bekeken wat meer een bunker of schuilkelder leek. Daarna door naar de opgravingen. Hier moesten we weer entree betalen en omdat we al genoeg oude stenen hebben gezien hebben we dit maar overgeslagen en zijn we naar het uitkijkpunt bij de Spaanse toren gelopen. Hier met wat Nederlanders staan buurten. Vanuit dit punt zagen we een mooi strandje dat ook nog naar ons riep... Dus naar de auto terug gelopen en onze bikinis, boek en handdoeken opgehaald.

Daarna zijn we naar Orosei gereden. Het hotel gezocht waar we wederom geen huisnummer van hadden. Hier even gedouched en toen de stad ingelopen. Een heel leuke stad, vooral vergeleken met Cagliari, de hoofdstad, waar het zo druk was met auto's. Hier lekker op het terras gezeten, aanschouwd en ondergekwijld door Lola, de hond van onze buurman, die zeer geinteresseerd was in onze chips.
Teriug naar het hotel gewandeld dat naast een sportcentrum blijkt te liggen. Onderweg een aantal interessante atleten gespot, mwoehaha.

Net gegeten in het hotel waar ze geen menukaart hadden en o, het nog makkelijker te maken ook geen engels praten. Dus in het Duits en Frans maar pasta besteld.

Morgen gaan we door naar Bosa waar we 2 nachten slapen en dan weer terug naar Alghero vanwaar we naar huis gaan, naar het overzichtelijke NL, letterlijk en figuurlijk...

X

• 28 September 2011 - 21:03

Ine:

klinkt allemaal goed - een relaxte dag gehad zo te lezen.
    zag op tv wat bewolking boven jullie hangen maar morgen weer zon.
    ook even opgezocht waar jullie naar toe gaan en dat ziet er daar en in Bosa Marina heel mooi en leuk uit.
    dat houden jullie daar wel een paar dagen vol en dat is dan een mooie afsluiting.
    hier is alles rustig en ook wij hebben mooi weer.
    xxxxxxxx