Laatste avonturen - Reisverslag uit Bosa, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu Laatste avonturen - Reisverslag uit Bosa, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu

Laatste avonturen

Door: leonievanschagen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

01 Oktober 2011 | Italië, Bosa

hallo!

Na onze terreur nacht zijn we vertrokken naar Bosa. Hier konden we gelukkig eerder inchecken en ff slapen dus.
Daarna het dorp in gegaan. Hier had iedereen zich weer verstopt natuurlijk en het was moeilijk ergens iets te eten te krijgen voor een late lunch. Een restaurant gevonden die ons lasagna als enige optie gaf, prima, was nog lekker ook.
Daarna de berg op naar het Castello, ofwel t kasteel. Onderweg nog een begraafplaats tegengekomen. Hier een paar oude familiegraven maar vooral nieuwe. Die leken op een soort dixie wc huisjes, maargoed, zal wel praktsch zijn. Ik sta op de foto met die van de fam Leoni.
Verder de berg op naar t kasteel. Hiervan stonden alleen de buitenmuren nog dus we waren snel klaar. Een erg mooi uitzicht over de rode daken van Bosa en de vallei waarin het ligt. Binnen de muren stond nog een kerkje waar in 1970 bij toeval wat mooie frescos zijn ontdekt.
Hierna nog even door het stadje gewandeld.

Gisteren aan het strandje van Bosa Marina gelegen, de
haven van Bosa. Nog even wat kleur opdoen.
Nog even gewerkt want ik heb de auto gepoetst bij de carwash na ons. Die zag eruit na 2 weken. De schoonmaakkosten waren zeker van toepassing geweest op ons dus toch maar even zelf gedaan.
Daarna Bosa weer in, dit keer na de siesta dus nog paar winkeltjes gekeken, al stelde dat niet veel voor.
Toen ons laatste avondmaal hier.

Nu koffertje dicht, douchen, naar Alghero kachelen, tanken, auto terugbrengen en naar NL vliegen!

Het was een mooie vakantie!

• 01 Oktober 2011 - 07:50

Ine:

einde van een mooie trip - het weer is vandaag daar ook bewolkt en regen??? dus tijd om naar hier te komen en had je de auto niet hoeven wassen !!! wij hebben zon en 25°C - alhoewel vandaag en morgen en dan gaat dat ook minder worden - goede reis en tot vanmiddag xxx