Sterf verrekte mug! - Reisverslag uit Orosei, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu Sterf verrekte mug! - Reisverslag uit Orosei, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu

Sterf verrekte mug!

Door: leonievanschagen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

29 September 2011 | Italië, Orosei

Even een klaagblog over deze verschrikkelijke nacht...

Volgens mij hebben de muggen hier extra bloedzakken bij en werken ze voor Sanquin ofzo. Ik ben maar liefst 20 keer gestoken, 7 x in mn gezicht, 3 in hals, 5 op borst, hand, elleboog, benen. Ik had geen muggenbulten, ik wAs een muggenbult... jeuk jeuk jeuk!

Verder snurkte onze buurman en zijn de muren van papiermache. Ook had een hond buiten behoefte zich te laten horen.

Daarna meldde een nieuwe mug zich, deze maakte wel geluid maar hebben we pas om half 8 kunnen neermeppen. Erg goed nieuws, een half uur slapen voor de wekker zou gaan voor t 'ontbijt'.

Zucht, ik haaaaaaat muggen!
Ik wil naar huis! grmbl

Zo op naar Bosa, hopelijk een dutje daar om even wat slaap te krijgen haha. Zou goed zijn voor mn humeur iig.

X en sorry voor bovenstaand gezeik

  • 29 September 2011 - 08:29

    Ine:

    oeps- dat is minder - helpt dat anti muggenspul niet dan??? - zul je er wel aantrekkelijk uitzien - alle Italianen jaag je op de vlucht zo.
    Heeft Ilse ook zo'n aantrekkingskracht op de muggen?
    gauw weg daar - Bosa (marina) ziet er aantrekkelijk uit - hopelijk zonder muggen
    xxx

  • 29 September 2011 - 14:07

    Frits:

    Vuile jankpan.....jij wij rondreizen en niet op je lamme gat in een luxe hotel liggen!!!!!!
    haha fijne terug reis he
    xx

  • 29 September 2011 - 20:14

    Leonie Van Schagen:

    nou zeiksnor, als ik nu op een camping had gelegen zou ik erom gevraagd hebben, in een hotel vraag ik er niet om...
    maar hij heeft de doodstraf gehad dus eind goed al goed
    tot snel
    x

  • 30 September 2011 - 09:22

    Jol:

    Hahahahhahahah leo je bent weer hilarisch!!!!

    Nog even babe en dan ben je weer thuis!! geniet nog van de laatste dagen!! xxx

  • 30 September 2011 - 10:07

    Sasja:

    bijna thuis...heb alle muggen in heel eindhoven al naar huisnummer 5 gestuurd....:)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Juli 2011
Verslag gelezen: 1106
Totaal aantal bezoekers 23651

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 10 September 2014

Sicilië

05 September 2013 - 19 September 2013

Cape Verde

15 Mei 2012 - 23 Mei 2012

New York City

17 September 2011 - 01 Oktober 2011

Roadtrip Sardinië

Landen bezocht: