beesten op de weg, roze rotsen en heimwee - Reisverslag uit Àrbatax, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu beesten op de weg, roze rotsen en heimwee - Reisverslag uit Àrbatax, Italië van Leonie Schagen - WaarBenJij.nu

beesten op de weg, roze rotsen en heimwee

Door: leonievanschagen

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 September 2011 | Italië, Àrbatax

vandaag zijn we vanuit Orosei vetrokken naar Baulei. Vanuit hier wilden we een tocht richting kust maken. We hadden er 2 uur aan bochten op zitten en konden de inrit van ons pad niet vinden, ook geen bordjes. Het vooruitzicht dat ons hotel een zwembad heeft was verleidelijker en dus zijn we doorgereden naar Arbatax.

Onderweg verraadden de keutels het al... Borden gaven koeien op de weg aan. Maar uiteindelijk stond de hele familie geit op het asfalt. Een vreemde gewaarwording. We hebben ook nog koeien en paarden zien rondsjokken, maar gelukkig niet op t asfalt maar er op veilige afstand vandaan. Hier moet je dus erg rustig rijden, sowieso met de scherpe bochten maar ook met die beesten op de weg. Juist op dit stuk rijdt er dan een toeterende gepimpte bak achter je die je daarna met 90 inhaalt, ciao!

Bij toeval kwamen we bij de attractie van Arbatax uit, de rode kliffen. Erg mooi, rode rotsen in zee. De rest van de bergen zijn hier roze. Het asfalt ook eigenlijk...

Hierna hebben we aan t zwembad gelegen.

Vanuit NL nog 2 smsjes met vervelend nieuws waardoor ik wel erg heimwee heb nu. Had graag de afgelopen dagen er geweest voor iemand en morgenochtend bij iemand geweest... Succes lieverds! Allebei.

X

• 22 September 2011 - 17:33

Mam & Pap:

heb net maar even op internet gekeken waar jullie nu uithangen want op dat plattegrondje zie ik niets - veel te klein
    niet erg denk ik dat je het pad gemist hebt - als het zo warm is moet je niet zo'n eind gaan lopen
    fijne dag weer en tot het volgende verslag/belletje/smsje xxxxx

• 22 September 2011 - 17:33

Fritsel:

Klinkt goed op het einde na dan...
    Had je nog iets aan mijn camera gehad met het snorkelen?
    Sterkte ne veel pleizer daar
    Gr aan Ilse
    xx

• 22 September 2011 - 20:25

Leonie Van Schagen:

he bro
    fotos plaatsen wordt moeilijk, moet mobiel inloggen op de wifi, bijna nergens een vaste computer... Zal ff kijken nog. Fotos onderwater gaan goed, vissen willen alleen niet zo goed poseren, maar ik met duikbril sta er sexy op :-)
    x

• 22 September 2011 - 20:28

Sam:

Sounds like a lot of fun! Can't wait to see the pics, and mind out for those goats! They bite.

• 23 September 2011 - 07:16

Marleen:

Big hug vanuit NL, Geniet ervan girls!
    Leuk hoor dit verslag!

• 23 September 2011 - 09:27

Sasja:

klint leuk!! en inderdaad sterkte...hoop dat je niet teveel heimwee hebt...

xxx

• 23 September 2011 - 18:24

D.:

wij hadden sadienie ook op het lijstje staan...Denk jij dat het wat is voor een gezinsvakantie?

sterkte met de heimwee...